ورود به بخش کاربران ویژه

آرمان ره سام حضور در پروژه های داخلی، بین المللی و ارتقاء خدمات مهندسی کشور
در حوزه تجهیزات تنظیم هوا می باشد

با ره سام، هوا به فرمان شماست!

شرکت ارمغان تجارت ره سام


شروع فعالیت از سال ۱۳۹۵

ره سام، مجموعه ای جوان

حضور در پروژه‌های شاخص ملی

ایده‌ای نو با تجربه‌ای کهن

درباره رهسام

ره سام، یک سازمان مهندسی است

محصولات


صداگیر

یکی از مهمترین چالش های پیش روی مهندسین طراح سیستم های توزیع هوا ، کاهش صدای ایجاد شده ناشی از عملکرد فن دستگاه های تهویه مطبوع و همچنین فن های تخلیه جریان هوا می باشد.یکی از مهمترین کاربردهای صداگیر در کشور ما ، پروژه های قطار شهری و مترو می باشند...


بیشتر بدانید

دمپر

در سیستم های انتقال هوا، در بسیاری از موارد لازم است تا هوای عبوری از سیستم کانال کشی تنظیم شود و یا در مواردی قطع و وصل شود.این عمل توسط دمپر انجام می شود.به عبارتی، دمپر تجهیزی است برای تنظیم و یا قطع و وصل جریان هوای سیستم کانال. دمپر ها به سه دسته تقسیم می شوند.


بیشتر بدانید

موتور دمپر

شرکت های پیشرو در صنایع فولادی همیشه از سیستم های کنترلی هوشمند و تجهیزات ابزار دقیق مناسب برای پیشبرد اهداف خود در صنعت استفاده می کنند. شرکت های پیشرو در صنایع فولادی همیشه از سیستم های کنترلی هوشمند و تجهیزات ابزار دقیق مناسب برای پیشبرد اهداف خود در صنعت.


بیشتر بدانید

دریچه

دریچه هوا، آخرین تجهیز از حلقه سیستم تهویه مطبوع و سیستم توزیع و انتقال هوا می باشد.هر چند در ظاهر، انتخاب دریچه امری ساده می نماید اما با کمی دقت به این مهم پی می بریم که انتخاب صحیح یک دریچه، کامل کننده حلقه پر پیچ و خم طراحی سیستم تهویه مطبوع است.


بیشتر بدانید

فن باکس سوپر سایلنت

محصول جدید: فن باکس سوپر سایلنت تهویه پارکینگ


بیشتر بدانید