37 40 49 50 55 56

مشخصات دریچه تخلیه ( مکش ) هوای گرد سقفی مشبک

دریچه تخلیه ( مکش ) هوای گرد سقفی مشبک برای تخلیه جریان هوای هر فضا استفاده می شود. محل نصب این دریچه بر روی سقف و یا دیوار می باشد. در صورتی که هوای کافی در پشت این دریچه تامین شود می توان از این دریچه برای پرتاب هوای بلند نیز استفاده کرد. دریچه مشبک که با نام های دریچه سبد تخم مرغی ، دریچه شطرنجی ، دریچه لانه زنبوری نیز از آن یاد می شود یکی از پرکاربردترین دریچه ها در صنعت توزیع هوا محسوب می شود.

سطح مفید بالا و پروفیل خاص پره های این دریچه این امکان را فراهم آورده است تا از این دریچه برای هوادهی، برگشت و تخلیه هوا نیز استفاده شود.
پره های دریچه مشبک به دو صورت زاویه ۹۰ درجه و زاویه ۴۵ درجه قابل تولید هستند. از این رو در صورت آشنایی به قابلیت های بسیار متنوع دریچه مشبک، این دریچه می تواند به عنوان یکی از پرکاربردترین دریچه های توزیع هوا معرفی شود.
مدل : RMSE

جنس :آلومینیوم

رنگ : پودری کوره ای الکترو استاتیک

الگوی توزیع هوا : خطی

پهنای قاب : ۳۳ میلی متر

عمق : ۴۷ میلی متر

محدودیت در ابعاد : ….

تجهیزات جانبی :

دمپر پشت دریچه ای اهرمی

دمپر پشت دریچه ای ولومی

دمپر پشت دریچه ای موتوری

باکس تبدیل به کانال فلکسی بل

بسته بندی :

با توجه به ملزومات پروژه

محل نصب :

سقف گچی

سقف کاذب

دیوار

پیشانی سقف کاذب

توضیحات :

این دریچه با نام های دریچه مشبک، سبد تخم مرغی، لانه زنبوری و شطرنجی شناخته می شود.

امکان تغییر در مش بندی پره ها با توجه به نیاز پروژه وجود دارد.

امکان تغییر در زوایای پره ها با توجه به نیاز پروژه وجود دارد.

گرد مشبکمحاسبه ، طراحی ، ارائه مشاوره پیش و پس از فروش و همچنین فروش دریچه تخلیه (مکش) هوای گرد سقفی مشبک توسط شرکت ره سام انجام می پذیرد.این اطمینان به شما داده می شود با بهره مندی از خدمات مهندسی شرکت ره سام ، الگوی مناسب توزیع هوا در فضای مورد نظر شما برقرار خواهد شد.